GROEPEN

Chiro is er voor jong & oud! Daarom werken wij met verschillende leeftijdsgroepen. Zo kan elk kind avonturen beleven met speelmaatjes en vrienden van dezelfde leeftijdscategorie. Samenspelen staat bij ons voorop!

IMG_4222.HEIC
Speelclub

1de, 2de, 3de en 4de leerjaar

Hand in hand, door Speelclub land!

Het jong geweld van Chiro OLVA bestaat uit 6- tot 10-jarigen. Hun zondagen bestaan uit actie, spanning en vooral heel veel plezier.
De Speelclub is niet bang om te ravotten en zich eens vuil te maken.
De leiding zet zich dan ook actief in om de leden te animeren met knutselwerkjes, fantasierijke spelletjes en een grote dosis fun!

Ontdek hier de leiding van de Speelclub.

Rakkers

5de en 6de leerjaar

Rakkers zijn MAKKERS!

De Rakkers maken al vlug kennis met een grote teamspirit. Op zondagen samen ravotten, het bos intrekken, creatief aan de slag gaan of een actief spel spelen staat bij hun op de agenda. Het is de leeftijd waar eeuwige vriendschappen ontstaan en waar iedereen een plekje krijgt om de strafste versie van zichzelf te zijn!

Ontdek hier de leiding van de Rakkers.
IMG_6737_edited.jpg
Kwiti's

5de leerjaar tot 2de middelbaar

Kwiti's, HIER!

De Kwiti's vormen een meisjesgroep met 10- tot 14-jarigen.
Een meisjesgroep vol tieners staat gelijk aan: hippe activiteiten, coole uitstappen, grote uitdagingen en eens een goede babbel.
De Kwiti's geven zich elke zondag voor de volle 200% en maken daarmee herinneringen voor het leven!

Een spadagje afgewisseld met een vuile dag zorgt voor de nodige variatie om de Tippers te entertainen.

Ontdek hier de leiding van de Tippers.
Keto

1e, 2de, 3de en 4de middelbaar

Ke-TO, Ke-TO!

De Keto's beleven zondagen vol stoere activiteiten. Kampen bouwen, in rivieren duiken of een kampvuur maken. Geen enkele uitdaging is te groot. Het is als lid bij de Keto dan ook de uitgelezen kans om een geweldige jeugd te beleven vol wilde verhalen.

Niet bang van een schrammetje links of rechts en vooral heel veel zin om de gekste avonturen te beleven? Dan zit je bij de Keto's op de juiste plaats!

Ontdek hier de leiding van de Keto.
IMG_2614.png
69df0c20-d08e-4f4f-8150-4b4e49664ceb_edited.jpg
Tiptiens

3de en 4de middelbaar

Tiptiens, TROUW!

Omdat de Tiptiens van afwisseling houden staan uitstappen vaak op de agenda. Een stadsspel of een bezoek aan de kermis gecombineerd met een spannende reeks opdrachten is de formule voor een geweldige zondag!

Elke opdracht tot een goed eind brengen als een hechte groep is het doel van elke Tiptien. Chirozondagen zijn voor deze groep de uitgelezen kans om te werken aan hun vriendschap en zichzelf te kunnen zijn.

Ontdek hier de leiding van de Tiptiens.
Aspi's

5de en 6de middelbaar

Aspi's, PARAAT!

Aspi ben je in hart & nieren!
De Aspi's maken herinneringen voor het leven en komen steeds meer in aanraking met zelfstandigheid. De leden beginnen al spelenderwijs kennis te maken met het begrip leiding zijn.

Om de Aspi's actief te houden staat hun leiding elke zondag klaar met een te gek programma vol uitdagingen, spectaculaire uitstappen of creatieve opdrachten. Zo krijgen deze tieners elke zondag opnieuw de kans om volop kind te zijn.

Hoe ouder je wordt, hoe meer kansen er voor je opengaan. Tweedaagse, leefweek en Aspiwerking zijn nieuwe ervaringen die de leden zullen beleven.

Kortom: Aspi memories last a lifetime!

Ontdek hier de leiding van de Aspi's.
PHOTO-2022-07-13-17-50-18_edited.jpg