PRAKTISCHE INFORMATIE
winter en evelina

Wat?

Chiro is een plek waar we vooral veel plezier maken. Elke Chirozondag staan er leuke activiteiten op het programma die door de leiding met zorg begeleid worden.

Daarbuiten vinden er binnen de Chiro ook verschillende evenementen plaats zoals een pastadag, restodag of het zomerterras. Hier is iedereen vrijblijvend welkom! Alle evenementen vind je terug op onze jaarlijkse kalender.

Chiro beperkt zich niet tot zondagen. Iedere zomervakantie organiseren wij een bivak: 10 dagen vol pret, ravotten en coole uitstappen! Ook organiseren wij een ledenweekend. Dit is een weekend tijdens het schooljaar vol activiteiten binnen een leuk thema.

Maar Chiro is nog veel meer dan dat... Wil jij de Chirospirit ontdekken? Spring dan zeker eens bij ons binnen!

chiro lokalen

Waar?

Kiewitstraat 163

3500 Hasselt

België

chiro spelletjes

Wanneer?

Elke zondagnamiddag van 14u tot 18u. Tijdens het winteruur hebben de Speelclub en Rakwi maar Chiro tot 17u. De start van het winteruur kan je terugvinden op onze

jaarlijkse kalender.

chiro lokalen 2

Wie?

Voor alle kinderen vanaf het eerste leerjaar. Ook ouders zijn welkom als kookouder tijdens bivak of in het oudercomité. Meer info hierover vind je hier!

Een leidingsploeg kan ook nooit groot genoeg zijn. Zie jij het zitten om een geweldig Chiroavontuur tegemoet te gaan als leiding?

Laat het ons hier weten en wij bezorgen je alle nodige informatie!

aan zee 2

Hoe?

Deelnemen aan de Chiro doe je door je in te schrijven.

Dat kan via onze online inschrijvingsmodule, of je komt simpelweg even langs tijdens een Chirozondag. Het lidgeld bedraagt 40€ en je ontvangt een

Chiro-t-shirt bij je inschrijving!

Ben je niet zeker of de Chiro wel echt iets voor jou is? Geen probleem, iedereen heeft recht op een gratis proefzondag om eens te komen proberen.

Wij werken ook met de UITPAS. Lees hier alles over de voordelen en kortingen die je hiermee kan verzilveren.

uniform

Uniform?

Omdat we 1 grote Chirogroep zijn gaan we voor uniformiteit om aan iedereen met trots te tonen dat wij van de Chiro zijn!

Een uniform is daarom verplicht vanaf de Rakwi en kan je verkrijgen bij De Banier in Hasselt.

Het verplicht uniform bestaat uit een Chirorok of -short die je bij De Banier koopt* en een OLVA t-shirt die je gratis bij je inschrijving ontvangt.

Overige artikelen zoals sokken, onderbroeken, truien enzovoort zijn ook te verkrijgen bij De Banier maar maken geen deel uit van het verplicht uniform.

De Banier is gelegen in de Vaartstraat 14, 3500 Hasselt.

*Tweedehands shorten en rokken zijn voor een verminderde prijs verkrijgbaar op onze Chiro.

LOGO_debanier_WEBSHOP_150ppi.webp